Soñadores que me siguen

jueves, 19 de diciembre de 2013

Voluntaris de Collserola


El dissabte va ser un dia important en la nova faceta que vaig començar un dia a casa quan vaig enviar el qüestionari per fer-me voluntària del Parc Natural de Collserola.

El dissabte vaig signar el meu compromís per dedicar un dissabte o diumenge al mes, comencen al gener del 2014 el voluntariat.





En aquesta reunió vaig conèixer a molts voluntaris veterans. Eren persones implicades, il·lusionades amb un projecte i amb moltes ganes de continuar una tasca desinteressada. Ho vaig trobar realment maco i vaig sentir desitjar de què jo, que començo ara, al cap d'un any estigui com ells, contents i il·lusionats, contagiant la seva al·legria i bon saber fer.

A part, dona gust trobar-se a uns professionals, responsables del projecte tan implicats i atents.

Ja us aniré explicant con va tot i quins projectes m'agradem més, m'omplen més.

1 comentario:

  1. Felicidades, Los sueños vuelan. Paso a felicitarte las fiestas Navideña, y dejar mis mejores deseos para ti en 2014. Un abrazo.
    Feliz Navidad.
    Lola Barea.

    ResponderEliminar